Autor |
Wiadomość |
luki
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Konin/Poznań Płeć:
|
Wysłany:
Pon 22:19, 30 Lis 2009 |
 |
ja planowałem coś z możliwością zarejestrowania .. WR 450 może ? sam nie wiem.. ile można latać tymi samymi trasami.. miasto, jeziorko, czasem dłuższy wypad.. trochę nudne;P
na pewno poczekam do przyszłego sezonu, później zobaczymy..
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
Diego
Aktywny
Dołączył: 10 Gru 2008
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 17:36, 01 Gru 2009 |
 |
Hmmm 450 no nie wiem
Jeżeli z terenem nie jesteś dosyc mocno obeznany to było by dosc ryzykowne zagranie. Ale wszytsko jest do opanowania... jak umiesz ocenic mozliwosci maszyny a przedewszystkim swoje.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
luki
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Konin/Poznań Płeć:
|
Wysłany:
Wto 18:37, 01 Gru 2009 |
 |
to już chyba moja decyzja co wybieram.. wiem, że to narowiste bydlę i w grę wchodzi też WR 250 F (105 kg i 42 KM)
opcja offroad to tylko luźny pomysł i jeszcze nic nie jest postanowione
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Puffyou
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 0:53, 02 Gru 2009 |
 |
Zdajesz sobie sprawę luki z kosztów utrzymania ?? WR możemy nazwać crossem z możliwością rejestracji ale to na pewno wiesz chodzi mi o to, że ta WR to zjadacz kasy hehe ja szukam dla siebie maszyny w teren która zadowoli mnie mocą, a nie będzie więcej stała w garażu niż jeździła dlatego waham się między DRZ 400E to aż 50 KM na 119 kg albo TT-R 48 koni a waga większa bo 130 na sucho oczywiście. Ja niestety muszę zwracać uwagę na koszty utrzymania, jak bym nie musiał to bym brał tak jak diego YZ, albo CRF piękne maszyny
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
MotoPatryk
Moderator
Dołączył: 20 Lis 2007
Posty: 351
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Konin Płeć:
|
Wysłany:
Śro 1:00, 02 Gru 2009 |
 |
Powiem wam tak, ja jeździłem na rm250 która teraz stoi nie używana bo czeka na remont.
Nie zrezygnowałem dla tego że trzeba go zrobić tylko Suczka dała mi popalić po zdrowiu...
Ale koszty utrzymania nie są duże... mówie to z doświadczenia a nie z opowieści kolegów.
Że by nie wkladać za dużo to trzeba dbać. Ja lałem troszke więcej oleju do benzyny i częściej zmieniałem w skrzyni. zębatki nie taka straszna sprawa bo są wytrzymałem pilnować naciągu! Opony jak nie śmigasz po asfalcie to na sezon 1 opona ok 200zł nie jest to kosmos.
Największą inwestycja jest paliwo( przy ostrej jeździe to ok zbiornik na godz, spokojna nawet na dwie zależy od stylu jazdy) i olej do paliwa polecam Castrol, nie mixol hehe.
Warto, na prawdę warto...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
luki
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Konin/Poznań Płeć:
|
Wysłany:
Śro 15:14, 02 Gru 2009 |
 |
oczywiście zdaje sobie sprawę z utrzymania takiego moto, ale to już trzeba się z tym liczyć.. mimo wszystko koszty utrzymania crossowki takiej jak chce kupić diego na pewno nie będą mniejsze.. mam sporo znajomych którzy przekonują mnie do przesiadki na off.. wszystkiego trzeba spróbować żeby później mieć jakieś zdanie na ten temat.. jak na razie latam tu i tu na tyle ile pozwala mi maszyna..
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Puffyou
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 18:14, 02 Gru 2009 |
 |
MotoPatryk napisał: |
Powiem wam tak, ja jeździłem na rm250 która teraz stoi nie używana bo czeka na remont.
Nie zrezygnowałem dla tego że trzeba go zrobić tylko Suczka dała mi popalić po zdrowiu...
Ale koszty utrzymania nie są duże... mówie to z doświadczenia a nie z opowieści kolegów.
Że by nie wkladać za dużo to trzeba dbać. Ja lałem troszke więcej oleju do benzyny i częściej zmieniałem w skrzyni. zębatki nie taka straszna sprawa bo są wytrzymałem pilnować naciągu! Opony jak nie śmigasz po asfalcie to na sezon 1 opona ok 200zł nie jest to kosmos.
Największą inwestycja jest paliwo( przy ostrej jeździe to ok zbiornik na godz, spokojna nawet na dwie zależy od stylu jazdy) i olej do paliwa polecam Castrol, nie mixol hehe.
Warto, na prawdę warto... |
to znaczy, że ty śmigasz 2T 250ccm ???? to ci ładnie ręce wyrywa 2T w utrzymaniu jest bardzo tanie, bo tłok wymienię sobie sam, jedynie gorzej z powłoką za którą trzeba płacić super siano. Utrzymanie cross 4T a 2T to przepaść, ja miałem na myśli 4T Luki ma dobre podejście, ja na drogę się na pewno nie przerzucę, bo bym sobie nie ufał i bym za bardzo po pierniczał Jeżeli chodzi o olej to ja ci poleca mobila 2T jest sporo tańszy jakością nie odbiega od castrola, jedni użytkownicy mówią nawet, że mobil lepszy a kosztuje 28 zł w "fota" na spółdzielców
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Puffyou dnia Śro 18:15, 02 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
krzysiu92w
Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lisiec Wielki k/Konina
|
Wysłany:
Śro 21:32, 02 Gru 2009 |
 |
Kasa kasa i jeszcze raz kasa...Jak ktoś ma full kasy to sobie może pozwolić na na dobre moto i lać w nie najdroższe oleje i itd... a tak to każdy robi tak żeby wydać jak najmniej kasy...przynajmniej ja tak robie...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Remi
Dołączył: 15 Gru 2008
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ślesin Płeć:
|
Wysłany:
Śro 22:24, 02 Gru 2009 |
 |
tak odświeżając temat, bo zeszło troche z toru... to może przy okazji 5 ( sobota - mikołaje ) zorganizowac jakis mały wypad po całej cześci oficjalnej, nie mówie, ze wielka eskapade, ale mysle, ze dużo osob moze byc to po cześci oficjalnej mozna sie troche pobrudzic.... taka moja propozycja, bo z filmu widze bardzo ciekawy teren i miloby bylo sie zapoznać
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Puffyou
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Czw 0:48, 03 Gru 2009 |
 |
Remi napisał: |
tak odświeżając temat, bo zeszło troche z toru... to może przy okazji 5 ( sobota - mikołaje ) zorganizowac jakis mały wypad po całej cześci oficjalnej, nie mówie, ze wielka eskapade, ale mysle, ze dużo osob moze byc to po cześci oficjalnej mozna sie troche pobrudzic.... taka moja propozycja, bo z filmu widze bardzo ciekawy teren i miloby bylo sie zapoznać  |
Dobry pomysł, ale mało będzie enduraków pewnie ale to jest temat do obgadania na miejscu choć sam nie wiem czy będę miał za co z wami pojechać hehe
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
MotoPatryk
Moderator
Dołączył: 20 Lis 2007
Posty: 351
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Konin Płeć:
|
Wysłany:
Czw 12:29, 03 Gru 2009 |
 |
Puffyou napisał: |
MotoPatryk napisał: |
Powiem wam tak, ja jeździłem na rm250 która teraz stoi nie używana bo czeka na remont.
Nie zrezygnowałem dla tego że trzeba go zrobić tylko Suczka dała mi popalić po zdrowiu...
Ale koszty utrzymania nie są duże... mówie to z doświadczenia a nie z opowieści kolegów.
Że by nie wkladać za dużo to trzeba dbać. Ja lałem troszke więcej oleju do benzyny i częściej zmieniałem w skrzyni. zębatki nie taka straszna sprawa bo są wytrzymałem pilnować naciągu! Opony jak nie śmigasz po asfalcie to na sezon 1 opona ok 200zł nie jest to kosmos.
Największą inwestycja jest paliwo( przy ostrej jeździe to ok zbiornik na godz, spokojna nawet na dwie zależy od stylu jazdy) i olej do paliwa polecam Castrol, nie mixol hehe.
Warto, na prawdę warto... |
to znaczy, że ty śmigasz 2T 250ccm ???? to ci ładnie ręce wyrywa 2T w utrzymaniu jest bardzo tanie, bo tłok wymienię sobie sam, jedynie gorzej z powłoką za którą trzeba płacić super siano. Utrzymanie cross 4T a 2T to przepaść, ja miałem na myśli 4T Luki ma dobre podejście, ja na drogę się na pewno nie przerzucę, bo bym sobie nie ufał i bym za bardzo po pierniczał Jeżeli chodzi o olej to ja ci poleca mobila 2T jest sporo tańszy jakością nie odbiega od castrola, jedni użytkownicy mówią nawet, że mobil lepszy a kosztuje 28 zł w "fota" na spółdzielców |
Śmigam, a raczej śmigałem...
Obecnie nabieram mocy urzędowej by rozpocząć remont i wydaje mi się że to wkrótce nastąpi.
A zapytanie odnośnie terenu to miejsce na filmiku to jest żwirownia w przyjmie?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Diego
Aktywny
Dołączył: 10 Gru 2008
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Czw 16:59, 03 Gru 2009 |
 |
Nie nie Przyjma nie ale niedaleko
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Yami
Aktywny
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Czw 19:54, 03 Gru 2009 |
 |
MotoPatryk napisał: |
Śmigam, a raczej śmigałem...
Obecnie nabieram mocy urzędowej by rozpocząć remont i wydaje mi się że to wkrótce nastąpi.
A zapytanie odnośnie terenu to miejsce na filmiku to jest żwirownia w przyjmie? |
Po co remontować stary, jak można kupić nowy.
[link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Puffyou
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Czw 21:25, 03 Gru 2009 |
 |
Ta żwirownia jest na głodowie, jak jesteśmy w Kawnicach to w prawo koło kościoła i aż do torów, potem cały czas tak jak idzie droga asfaltowa no i jesteśmy na miejscu : )
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Diego
Aktywny
Dołączył: 10 Gru 2008
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 23:03, 13 Gru 2009 |
 |
Panowie ZIMA jest taka jaka jest śniegu nie ma póki co wiec moja propozycja...
27.12.2009 Jeżeli nie będzie śniegu proponuję wypad w teren czekam na chętnych...
Dla zmarzlaków planuje załatwic ciepłą herbatę oraz ognisko.
(dziś śmigaliśmy przy -4 i było gorąco)
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Diego dnia Nie 23:06, 13 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
|